F.R.I.E.N.D.S Volunteer Training Aug. 22

F.R.I.E.N.D.S Volunteer Training Aug. 22
Posted on 07/27/2022
Special Message logo

Waukegan Community Unit School District #60’s Family and Community Engagement (FACE) Department will host its first Parent Training Session of the 2022-2023 school year as part of its Families Reinventing & Inspiring Education in D60 (F.R.I.E.N.D.S) parent and community member volunteering program.


The session will be held in the Lincoln Center Board Room on Monday, August 22 from 10 a.m. to 11 a.m.


During the meeting, interested parents and community members will receive information on the district's policy and procedures, volunteer roles and expectations, as well as how to use Google as it pertains to the F.R.I.E.N.D.S program. It is also a great opportunity for father figures interested in joining the newly established Dads of Great Students (D.O.G.S) to get a jump start on volunteering in their child’s school. 


For more information, and for a link to the meeting, contact FACE Coordinator Carolina Fabian at [email protected].

____

El Departamento de Participación Familiar y Comunitaria (FACE, por sus siglas en inglés) del Distrito Escolar #60 de la Unidad Comunitaria de Waukegan, será anfitrión de su primera Sesión de Capacitación para Padres del 2022-2023 como parte de su programa de voluntariados para padres y miembros de la comunidad, Familias Reinventando e Inspirando la Educación en D60 (F.R.I.E.N.D.S, por sus siglas en inglés).

La sesión de este mes se llevará a cabo en la Sala de Juntas del Lincoln Center el lunes, 22 de agosto de 10 a.m. a 11 a.m.

Durante la reunión, los padres interesados van a recibir información sobre las políticas y procedimientos, las funciones y expectativas de los voluntarios, además de cómo utilizar Google en lo que respecta al programa F.R.I.E.N.D.S. También es una gran oportunidad para las figuras paternas interesadas en unirse al nuevamente establecido Padres de Estudiantes Maravillosos  (D.O.G.S,  por sus siglas en inglés) para empezar su voluntariado en la escuela de su hijo/a.

Para más información, y para un enlace a la reunión, contacte a la Coordinadora de FACE Carolina Fabian a [email protected].

Website by SchoolMessenger Presence. © 2024 SchoolMessenger Corporation. All rights reserved.