Summer School Interest Survey

Summer School Interest Survey
Posted on 03/15/2021
Special Message logo

Waukegan Public Schools will be offering all students in grades PreK-12 the opportunity to participate in a summer school program for Summer 2021. To assist with planning, we are  requesting that all families complete a brief survey, so we can gauge parent and student interest in attending one of our summer programs.


We anticipate that our summer programs will operate between four and six weeks, for four to five days a week, and will run a minimum of four hours a day.  Summer school programs will be offered 100 percent in person. More specific details about our program offerings will follow once we receive our interest survey results.


We ask that parents please submit a survey for every student in your household, because summer programming opportunities will be site-specific. 


Thank you for your time.


COMPLETE SURVEY HERE


Eduardo Cesario

Deputy Superintendent of Academic Supports and Programs



________



Mensaje de WPS60: Encuesta de Interés para la Escuela de Verano


Las Escuelas Públicas de Waukegan ofrecerán a todos los estudiantes en los grados PreK-12 la oportunidad de participar en un programa de escuela de verano para el verano del 2021. Para ayudar con la planificación, estamos solicitando que todas las familias  completen una breve encuesta, para que podamos medir el interés de los padres y los estudiantes en asistir a uno de nuestros programas de verano.


Anticipamos que nuestros programas de verano operarán entre cuatro y seis semanas, de cuatro a cinco días a la semana, y tendrán una duración mínima de cuatro horas al día. Los programas de la escuela de verano se ofrecerán al 100 por ciento en persona. Una vez que recibamos los resultados de la encuesta de interés, se recibirán detalles más específicos sobre las ofertas de nuestro programa.


Les pedimos a los padres que envíen una encuesta por cada estudiante en su hogar, porque las oportunidades de programación de verano serán específicas al sitio.


Gracias por su tiempo.


COMPLETA LA ENCUESTA AQUÍ


Eduardo Cesario

Superintendente Adjunto de Apoyos y Programas Académicos


Website by SchoolMessenger Presence. © 2024 SchoolMessenger Corporation. All rights reserved.